Skladba s nekonečným názvem je dlouhá celkem 12 minut a 20 vteřin a v prestižním žebříčku Billboard Hot 100 debutovala na 90. místě. Ambientně laděná píseň je zároveň otvírákem debutového alba New Blue Sun (2023), které André 3000 vydal 17. listopadu letošního roku. A nová deska rovněž sklidila úspěch. Debutovala totiž v dalším, albovém žebříčku prestižního časopisu, konkrétně v Billboard 200 albums na 34. místě.
Z trůnu tak André 3000 sesadil skladbu Fear Inoculum od experimentálních metalistů Tool, jejíž délka činí 10 minut a 21 sekund. Tool s touto skladbou debutovali v srpnu roku 2019 na 93. místě, v té době v žebříčku překonali Blackstar Davida Bowieho s 9 minutami a 57 vteřinami. Žebříček Billboard Hot 100 sestavuje prestižní časopis každý týden od roku 1941, Billboard 200 albums rovněž skládá každý týden od roku 1945.
I Swear, I Really Wanted to Make a 'Rap' Album but This Is Literally the Way the Wind Blew Me This Time je zároveň Andrého první skladbou v žebříčku Billboard Hot 100 od roku 2012. Tehdy zabodoval se skladbou Play the Guitar rappera B.o.B., na které hostoval.
Flétnový ambient
André 3000, rodným jménem André Benjamin, je znám díky svému účinkování v hip hopovém duu Outkast, se kterým od roku 1992 nahrál šest studiových alb. Jeho sólová dráha je však oproti rapové minulosti značně odlišná.
Jeho debutové album New Blue Sun se nese na vlnách atmosférického ambientu, který producent prokládá flétnami, perkusemi, kytarou či klávesami. Na desce proto hostuje třeba perkusista a producent Carlos Niño, klávesista Surya Botofasina nebo kytarista Nate Mercereau. Celá deska je proložena vlivy žánrů jako je new-age nebo spiritual-jazz. Její délka činí 87 minut.
Album má místy až takový pohádkový nádech. Inspirace přírodou a enviromentalismem je na nahrávce více než patrná a New Blue Sun tak nabízí zase trochu odlišnou hudební formu, která se vymyká žánrovým škatulkám. Zároveň naprosto přirozeným způsobem pracuje s živými nástroji v kombinaci s jemnými elektronickými podklady. Úspěch nahrávky, která sklízí chválu i u hudebních kritiků, je tak více než výmluvný.