Podcasty

Náhledový obrázek k článku NOTY VOLE: Festivalová sezóna a mistrovství Brna ve vokodéru

NOTY VOLE: Festivalová sezóna a mistrovství Brna ve vokodéru

Podcastová revue časopisu Headliner je to po jedenácté. Tentokrát se pánové Honza Vedral, Dany Stejskal a Wlado zaměřili na hodnocení festivalové sezóny. Došlo ale i na drum'n'bass a vokodéry.

Náhledový obrázek k článku Kašpárek v rohlíku: Když řvou maminky „čůrej“, Kefír a pravda o Maxim Turbulenc

Kašpárek v rohlíku: Když řvou maminky „čůrej“, Kefír a pravda o Maxim Turbulenc

„Všechno, co řeknu, je pravda. A jestli ne, tak se to musí pravdou prohlásit. Jinak to nejde,“ vysvětluje Kašpárek v rohlíku v neplánovaném dílu podcastu Headliner CZ. V rozhovoru s Honzou Vedralem mluví o šestnácti letech bejbypanku, největších hitech, řevnivosti mezi kapelami pro děti a festivalu Kefír, který se koná už 2. září v Hradci Králové.

Náhledový obrázek k článku NOTY VOLE: Naštvaný pán s vidličkou ve světě polévek Adama Mišíka

NOTY VOLE: Naštvaný pán s vidličkou ve světě polévek Adama Mišíka

Podcastová revue časopisu Headliner slaví desáté vydání. Tentokrát se pánové Honza Vedral, Dany Stejskal a Wlado Sejk zaměřili na fenomén Oasis. Hlavní téma nese podtitul "bratři jak se patří" a sleduje vzestup a pád bratří Gallagherů i celého britpopu.

Náhledový obrázek k článku NOTY VOLE: Rammstein u soudu, homosexuální líbačka 1975 a odvar z makovice Rogera Waterse

NOTY VOLE: Rammstein u soudu, homosexuální líbačka 1975 a odvar z makovice Rogera Waterse

Podcastová revue časopisu Headliner pokračuje. Tentokrát se pánové Honza Vedral, Dany Stejskal a Wlado Sejk rozhodli projít neuvěřitelnými hudebními událostmi posledních dní a týdnů.

Náhledový obrázek k článku NOTY VOLE: Britpop versus hyperpop. Rockové televarieté Škwor a Barbie Eilish

NOTY VOLE: Britpop versus hyperpop. Rockové televarieté Škwor a Barbie Eilish

Podcastová revue časopisu Headliner pokračuje. Tentokrát se pánové Honza Vedral, Dany Stejskal a Wlado Sejk vrátili z dovolených, aby probrali novinky, české trendy a přidali dvojitou porci hudebních tipů.

Náhledový obrázek k článku Bára Poláková: Začalo to rozchodem. Ale proč u pramene Labe?

Bára Poláková: Začalo to rozchodem. Ale proč u pramene Labe?

Třetí album On/Off, které nedávno vydala Bára Poláková, patří mezi nejlepší české popové nahrávky první poloviny roku. Nejen, že na něm jsou krásné písničky a silné melodie, ale taky osobní témata, která Bára do skladeb umí dostat s humorem sobě vlastním.

Náhledový obrázek k článku Petr Nohavica v 32 BAR TALK: Nejdůležitější je, aby skladba měla ten „smrad“

Petr Nohavica v 32 BAR TALK: Nejdůležitější je, aby skladba měla ten „smrad“

Petr Nohavica, bubeník a skladatel, původem z Valašska, je významnou osobností pražské jazzové scény. Jeho univerzálnost a muzikalita ho přivedly ke spolupráci na různorodých hudebních projektech.

Náhledový obrázek k článku NOTY VOLE: Zákulisí Glastonbury i Rock for People. A vydíračka Krhuta s Kozubem (103)

NOTY VOLE: Zákulisí Glastonbury i Rock for People. A vydíračka Krhuta s Kozubem (103)

Podcastová revue časopisu Headliner pokračuje. Tentokrát pánové Honza Vedral, Dany Stejskal a Wlado Sejk prosvištěli červnovými festivaly. Výsledkem je více než dvouhodinová epizoda s rekordním množstvím ukázek.

Náhledový obrázek k článku Zmařený vztah i myšlenky na smrt. Kato vrací na scénu projekt Rigor Mortiz

Zmařený vztah i myšlenky na smrt. Kato vrací na scénu projekt Rigor Mortiz

Ústřední postava tuzemské rapové scény 7. července vydá druhé album hororového projektu Rigor Mortiz. V podcastu Headliner CZ vzpomíná na rok 1997 a dobu, kdy důležité album českého rapu vzniklo.

Náhledový obrázek k článku 32 BAR TALK: Čím lepší muzikanty má člověk k dispozici, tím míň by je měl omezovat (Jiří Slavík)

32 BAR TALK: Čím lepší muzikanty má člověk k dispozici, tím míň by je měl omezovat (Jiří Slavík)

Jiří Slavík je renomovaný multiinstrumentalista a ikona české jazzové scény. Kroky tohoto „hudebního cestovatele“ vedly od havířovského folklorního souboru přes římskou konzervatoř, londýnskou Royal Academy a mnohé další destinace, až k opětovnému návratu do Česka v roce 2014. Tam jeho skladatelský a interpretační um začal aktivně čeřit vody hudební scény, za což byl dva roky na to oceněn Cenou Anděl v kategorii World Music za projekt Mateřština, v němž se mísí prvky jazzu, klasické hudby a folkloru.