„Co si budeme povídat, první hudba, kterou jsem zaznamenal byl Hurikán Dalibora Jandy. To byla první deska, kterou jsem dostal od rodičů. A pak Michal David. Ten sound osmdesátých let byl u nás zajetý. A teď to ve mně vybublalo,“ rekapituluje Richard část inspirací, které se na nové desce také podepsaly, třeba v písni s expresivním názvem Vohul basy. „Otisk osmdesátek jsme měli už na Srcebeatu, ale neponořili jsme se do toho tolik jako teď.“
Řeč byla také o oslavné písni pro Milana Baroše, která si začala žít vlastním životem, dětech na instagramu či, prdění do hrnce na Tik Toku. A také o překvapivé spolupráci s Karlem Gottem, se kterým si mnoho let nemohli přijít na jméno. „My jsme se na sebe s Karlem naštvali navzájem,“ vzpomíná Richard Krajčo na pošťuchování na Andělech i Slavících a jak mu Gott začal na turné posílat výsměšné telegramy. A popisuje i jejich smíření, jež se nejprve otisklo v písni Vánoční, která nové album Kryštof uzavírá. „I to, že jsme se s Karlem neměli rádi, mělo svůj smysl,“ myslí si Richard Krajčo.
Podcast Headliner CZ můžete poslouchat na Spotify, Apple Podcasts, Anchor.fm a v dalších servisech.
Celý příběh nové desky Halywůd od Kryštof pro vás chystáme v říjnovém vydání časopisu Headliner.