Singl z připravované desky Hrozny Hněvu si vzalo na paškál dopravní situaci v Praze. Kromě kol si bere na paškál i například i sdružení 30 pro Prahu, žádající změnu základní rychlosti ve městě z 50 km/h na 30 km/h, anebo výstavbu parků a alejí, protože rapper chce „parkovat na betonu.“ Jeho naštvání se nevyhnul ani pražský Magistrát: „Byla to chyba, zvolit toho blba Hřiba, / řešení kolo není, je to sezónní záliba.“
„Do prdele vole, tak ty debile na kole, / nejezdi tu po chodníku, když už máš ty pruhy dole,“ říká Řezník a myslím, že tato ukázka zcela jasně vystihuje rapperovu současnou tvorbu. Dokážu si představit, že v dobách jeho prvních desek – například na jeho desce Vzestup Zla z roku 2010 – by se cyklistům a aktivistům v jeho songu staly věci, které tu ani nechci rozepisovat. Už skoro čtyřicetiletý Řezník sice pořád zůstává věrný žánru, když „párá strunou plac“, víc než cyklisty ale nenávidí vedení Prahy za zpackanou výstavbu cyklopruhů. Jak sám v textu říká: „Cyklistice fandím někde na cyklostezce / silnice ve městě tam vás do prdele nechcem.“ Jeho nenávist k dopravní situaci je také znázorněná v klipu, kde se doslova řežou hlavy.
Co je ale důležité říct – a cítím, že to bude leitmotivem nejen Řezníkovy další desky, ale obecně jeho další tvorby – že nám rapper dospěl. A má důvod: jeho projekty, (Řezník, vlastním jménem Martin Pohl, je režisérem dvou celovečerních filmů Párty Hárd a Párty Hárder a tvůrce vtipných obrázků s názvem Mártyho frky) jsou velice oblíbené. V textech je cítit posun od jeho rané tvorby: od dob rapování o znásilněných holkách ve sklepích a amatérských filmů jako je Jehovova pomsta, Řezník urazil dlouhou cestu a v jistém smyslu vyzrál. A to, jestli je to dobře, nebo špatně už si musí rozmyslet sami fanoušci.