Nick Cave se v písni opět obrací ke svému častému a oblíbenému zdroji, tedy Starému zákonu. Podmanivý text prostřednictvím odkazů na Kainovo zabití Ábela „Zahajujíc týden, poklekl a rozdrtil hlavu svého bratra kostí“ a na druhou ránu egyptskou, při které žáby coby symboly nečistoty a chaosu zaplavily Egypt „Žáby skáčou ve žlabech, skáčou k Bohu, ohromeni láskou“ přináší podobenství o touze žít, božím soudu a nutnosti respektu k jeho nezkrotné vůli. To vyvozuji z toho, že oba zmíněné biblické příběhy jsou obrazem božské reakce na lidská vzepření se božskému řádu, ale nevylučují možnost vykoupení a odčinění. Ale je také podobenstvím malých radostí, třeba z nedělního deště nebo kopání do plechovky při chůzi. My všichni jsme žáby, které zaplavily svět chaosem, vzhlížející k touze po životě a jeho radostech.
Vznešenou skladbu již od samého začátku otevírá majestátní groove hutných dechů a vzrušujících melodických oblouků, přičemž song přirozeně a nenápadně graduje a získává na velkoleposti, když se přidávají grandiózní smyčce a nebesky znějící sbor. A to až k epické explozi, při které Cave křičí „Zabij mě, zabij mě v nedělním dešti“. Ten i ve druhém singlu prokazuje, v jaké je pěvecké formě. Melancholický majestát písně podtrhuje kazatelským módem svého zpěvu. Kapela jako by nehrála, ale prostřednictvím ohromující instrumentace také zpívala, a byla dalším sborem. Tak neskutečný má ta nahrávka zvuk. Za mě je Frogs jednou z nejsilnějších skladeb Nicka Cavea and The Bad Seeds za posledních několik let. Je nespoutaná, je absurdní a je geniální.
Stejně jako u prvního singlu Wild God, tak i u Frogs slyším návrat k tomu, čím bylo ohromující album Push the Sky Away z roku 2013 a proč jsme ho milovali. Ale slyším v něm i kapelu, která se nechce jen opakovat, ale která je poháněna touhou po objevování. Frogs je důkazem, že Caveovi a Ellisovi bezezbytku daří to, co Cave řekl v rozhovoru pro Rolling Stone „myslím, že jen zkoumáme různé způsoby, jak se dostat k emocionálnímu jádru toho, o čem se snažím psát“. A také je, podobně jako první singl, příslibem velkolepého alba.