Rodačka z Třince vstoupila mezi profesionály před dvěma lety naprosto průměrným a nic neříkajícím debutem Zmatená a nechtěně tak navázala na valnou většinu vítězů tohoto typu talentových soutěží. Maškové bylo vyčítáno velké množství autorů, kteří se podíleli na konečné podobě desky a neochota skládat si své, autorské skladby. Přitom se však nejednalo o narychlo spíchnuté album, neboť samotná debutová deska vyšla až dva roky po zpěvaččině triumfu. To je už poměrně dost dlouhá doba na to, aby si Mašková alespoň jednu stopu z desky sama složila. V dnešní době totiž opravdu nestačí, že hezky zpíváte. A o tom se výherkyně Superstar přesvědčila na vlastní kůži.
Zdá se, že si Tereza Mašková vzala slova všech zlých a nepřejícných jazyků k srdci. Do nové desky, která nese název Svět je málo růžový vložila i kus sebe v podobě spoluautorství naprosté většiny skladeb. Vydala ji společně s druhým singlem, na který si pozvala Marka Lamboru, miláčka ženských srdcí snad všech věkových kategorií, se kterým v klipu protančila svůj hříšný tanec a výsledek je až překvapivě solidní. V žádném případě se nejedná o nějakou hudební revoluci v přímém přenosu. Pokud si ale porovnáte jakoukoliv skladbu z předchozí desky právě s tímto singlem, tak vás rozdíl praští do uší.
Na samotné desce i v případě této písně najdeme ještě jedno překvapení. Je jím dvacetiletý Václav Hoidekr, který stojí za produkcí celé desky. Z původně velkého fanouška, který si při sledování zpěvaččiny cesty v Superstar vysnil, že se do čtyř let bude podílet na její diskografii, se rázem stal rovnocenný partner a možná i velký příslib do budoucna pro tuzemskou popovou scénu. Oproti ostatním, i o několik let starším producentům, umí docílit zvuku, který výborně funguje například v popu na britských ostrovech, kde má takto použitý klavírový základ s postupnou gradací své kořeny.
Vypadá, že Tereza Mašková vykročila na druhý pokus správnou nohou a spojení s Václavem Hoidekrem ji posunulo zajímavým směrem.