Britney se snaží o comeback. Jakmile se předloni konečně vymanila z opatrovnictví nad svou osobou i majetkem, dala se do práce (do té doby vydávala jako singly písmě různých kvalit z poslední studiovky Glory z roku 2016). Loňská Hold Me Closer s Eltonem Johnem si vůbec nevedla špatně, v některých zemích dokonce vyšplhala na první místo hitparád. Pro začátek comebacku hodně slibný start. Bohužel pro Britney, novinka se tomu kvalitou ani zdaleka nevyrovná.
Mind Your Business je typický will.i.am. Zapamatovatelné na první poslech, trochu agresivní earworm, pro řadu posluchačů to bude přeplácané a přeprodukované. Je to přímočará, lehce přitroublá tucárna, ale tohle will.i.am uměl vždycky, nastavit tempo a hrnout to dopředu. Z jeho strany je to totální rutina, může si odfajfkovat, že pro letošní léto má splněno.
Chudák Britney se tady ale moc nepředvedla. Její party jsou rozsekané jak ryba na prkně japonského kuchaře, a ještě se v nich zrovna dvakrát nerozezpívala. Korunu tomu nasazuje cover art, kde k sobě grafici oba interprety postavili zády a na Britney použili dvacet let starou fotku od Marka Liddella, jen bílé tílko přebarvili na černou futuristickou kombinézu. Jak pouťoví prodejci kazet…
Kdyby její účinkování v singlu will.i.am vytvořil umělou inteligencí, možná by to bylo důstojnější. Takhle působí Mind Your Business jako podivný paskvil na hranici hitovosti, poťouchlé performance a cringe jak z dílny Kapitána Dema, jen v pompéznějších amerických kulisách.
Britney budiž přáno štěstí do budoucna, ale jestli si staví odrazový můstek pro comeback, tady spíš prošlápla do bláta.